Miks kaikki sanoo et mun pitää olla vahva
Miks se oon mä, jonka pitäs muka jaksaa
Liikaa paskaa, se väkisinkin maahan painaa
Teen mitä vaan, teen väärin silti aina


No, jäi mulle viikonlopusta hyviäki muistoja, esim Pyhä Makrilli :D Ja ai vastus, ja tuhat muuta juttua, mitä joskus yöllä enemmän tai vähemmän väsyneenä keskittiin.. Se on sitten loma, ja nyt pitäis tallille ruveta lähtemää, ei oo yhtään energiaa :D Mietin täs et mitä sen jälkee, menisink lenkille, saille vai uimaan.. Suunnitelma siis vähän kesken, mut ehkä valitsen iha vaan ellasen vaihtoehdon, et juoksen tallille, ratsastan, juoksen takasi, ja siin oli mun lenkkini :) Ja jos innostun tosissani ni voisin men illemmal vaik uimaan sitte.. Seuraa, löytyykö??
 
Mut oon vast kolme tuntii suunnitellu tallille lähtöö nii toteutan sen nyt :)
 
p.s. toinen blogini: www.infrontofmyeyes.blogspot.com

ps NIMIPÄIVÄ TÄNÄÄN :)