"It's a little too late for you to come back. Say its just a mistake. Think I'd forgive you like that If you thought I would wait for you. You thought wrong"

Niinpä.. Olin vähällä antaa periksi ja vajota alas, tulin järkiini ja pelastuin. Kiitos kun avasit mun silmät ja ojensit kätes, just oikeella hetkellä.

Asiasta kymmenenteen..
Eilen oli kiva päivä=) Oltii vohdensaaren koulul aamu yheksäst iltakuutee ja pelattii kaikkee hauskaa, grillattii, leikittii jonku sulosimma Ninnin kans ja syötii =)
Sit Tiina ja Lea heitti mut ja Anskun meil ja me jouduttii kattoo Miroo. Leikittii siin sitte jotai eläimii, meikä oli kissa, Miro oli mun pentu ja Ansku oli dinosaurus :o Sit vähä aja pääst leikittii kotii, meikä oli äiti, ansku oli mun lapsi + nukke oli sen pikkusisko ja miro oli jälleen kissa. Sitten mentiin Mirolle ja syötii, ansku ja miro leikki sellase vilkkuvan imukuppijutun kans ja mä makasin sängys, sit katottii sellast dragon leffaa ja ansku nukahti, sit soili tuli ni lähettii meil ja ansku nukahti melkei heti.. Mä vast puole tunni pääst siit ja sit nukkusinki ainaki kaks tuntii pidempää ku ansku =)