HEMMOTELTU? SAA KAIKEN MITÄ HALUAA? MINÄ!
Hahhahh, näin sanoo ihana ystäväni.. Voi kuule kulta, toki saan kaiken mitä haluan:
Heh, jos saisin, niin omistaisin isän. Samoin asuisin jossain aivan muualla,
enkä joutuisi katselemaan anaalista luokkaamme ja niitä ahdasmielisiä
idiootteja päivästä toiseen. Kiitos tästä analyysistä, tämä on sitä tosiystävyyttä.

No, asiasta toiseen.. Loppuviikon ohjelma tulikin suht selväksi, ei ainakaan jäänyt sitä joutoaikaa :) Eli siis huomenna luen koko päivän yhteiskuntaopin kokeeseen, enkä avaa konetta kertaakaan, koska aion saada hyvän numeron!
perjantaista tuli tallipäivä, ja lauantaista työpäivä, kun alkaa Tanssien teatteriin hommat, ja mun piti men ajaa Lurjus. Sit Katjalle tuli epätoivo kun ei saanu ketään ni pyyski mut töihin. Ok, ihan sama mulle se, työpäivä kuitenkin :) sit kai veeran pitäis tulla yöks, koska..
..sunnuntaina aamutallivuoro, ja veera lupautu mun kaveriks.. sit illalla on viel harkat teatterilla, ja tiedän et mun on maha niin kipee taas nauramisesta et en pysty istuu suoras :D ne harkat on aina sellasta nauramista..

Parin vkon pääst kattoo Anton Tsehovin Karhu :) NÄHDÄÄN TIINASENI ! :DDdd