Oli kiva viikonloppu, tänää viel työpäivä ja sit innostuin viel siivoomaa, pyyhin pölyt ja moppasin, olin aika reipas :) nyt syön täsä pitsaa joka oli odotettua mausteisempaa :D

Hih mun hamsteriunelmani lähenee onnistumista, ku oon joka päivä inttäny siitä ja tänää äiti jo kysy jotai et minkälaine häkki sit ois mun mielest kiva ja mist niit saa :D toivottavasti onnistuu =))

Äääh en jaksais huomen kotsaaaa :( se on iha tylsää nykyää, mut hei mul oli se todistukses 9, meinasin lentää preseilleni ku kattosin perjantaina tätä kevättodistusta täl hetkel, vaik sain 7+ siitä diplomityöstä :o

Katja anto mulle toivoo tänään mun tulevaisuudelleni, onneks oot olemaaaas, oot ihana, rakaasssss<3
((Se siis kerto et kun on pitkä ja kylmä talvi ni on pakko tulla lämmin ja kuiva kesä, et lämpötila pysyy jotenki balanssis ja mä olen sittenki sitä mielt et se kesä tuleeeeeeeee<3<3333))
Ja meille Emmeille tälläne info on tosi tärkee, ku ollaa unta ja lämpöö rakastavii lapsii, ni aaah<33

Okei täs on ny iha liikaa sydämii, mut joo, rupeen koht lukemaan ni laitan koneen kii!=)