"Taas löysin itseni sinun kuvas kädessäni.
Kyyneleen tuntin valuvan silmänurkastani."

Oli iha helvetin hauskaa, thänks kaikil ihanil, ei oo pitkään aikaan ollu yht kivaa.. Unohdin ihan kaiken sil reissul, en miettiny hetkeekä jotai uuttakaupunkii tai meijä luokkaa tai muuta tyhmää.. mutjoo, eli laivalla oltin med Caro, Soili, Miro & Dansku.

Ja oikeest, en oo nauranukka niin paljoo vähään aikaan, ainaki sillo illal oli riemu katossa, ku oltii ensi kattomas Taikakuuta siel Fun Clubissa ja sit nää kekkas viel et meikataa Emmii vähä et se pääsee sit yökerhoonki viel.. Ei siinä sit mitää kyselty meilt, ja oltii siel discos jonki aikaa, siel oli iha paskaa musiikkii ja aika vähä porukkaa mut sit jotku pojat tuli sin tanssimaa, ja yritti saada porukkaa mukaa mut ei ketää uskaltanu.. sit ku ne oli menny ja tuli hyvä biisi ni me mentii caron kans bailaa sinne, ja pojatki palasivat.. Sit Caro halus jo nukkumaan, mut raahasin sen viel kerra mun kans sin tanssii ja saatii seuraks pari tyttöö.. Juteltii sit jottai siin ja hetkepääst Caro lähti, sit pyysin ne tytöt mun kans sin pöytään, niit oli sit kolme, ja lisäks viel joku ulkomaalaine ketä tuli juttelee niil, eikä se osannu muuta ku englantii.. Se oli iha kiva, mut lopuks ku oltii lähös ni se yritti saada mua viel jäämää ja "we can dance and something special" ja mä meinasin sit jo juosta karkuun kun mua odotettii, mut selitin rauhas kuitenki et huome o aikane herätys et meen nyt, mut sil oli vaik kui söpö kaveri mukana ja sit en tajunnu et ei sekä osannu suomee, ja kun se "meidän ystävämme" snao et hänel on tälläne kaveri ni vastasin sil et yes, he's so cute, but... sit tajusin vaieta kun se toine alko hymyilee sillai vihjaavasti..

En ehkä haluu kuulla kaikkee et mitä oon puhunu (puhuin varmaan paljon) ja sit olen nauranukki naama punasena, ainaki siel Fun Clubis me kaik naurettii ku juteltii siit ku oltii aiemmi oltu syömäs.. Caro oli hakemas lisää jälkiruokaa, ja Miro söi pöydässä jo suklaamoussee, ja mä jätskii. Sit Dansku tuli sielt ika vauhdil sin pöytään, ja mä olin just syömäs jätskin loppuun ni Soili alko huutaa: "LAUTASELLE, LAUTASELLE, LAUTASELLE!!!" mä laskin sit paniikissa lusikkani takas lautaselle et anteeks nyt.. sit näin et caro nauro jotai siel jonos ja katoin danskuu kun soili huus edellee et lautaselle. Danskul siis tuli letut ylös, ja sil oli käsi suun edes, sit se tajus sen lautaselle ilmaisun, ja ku oli oksentanu käteensä, lättäs kaiken siihe lautaselle ja mun lautane lens samantien helvettiin, enhä mä ny pystyny enää syömää ja soili alko heittelee paperia sielt toiselt puolelt danskulle ja miro vaa jatko syömistä kaikes rauhas ja totes "mä tiesin et noin kävis" eikä välittäny yhtää et toisen lautane oli täyn kaurapuuron näköst oksennusta....

Miro siis 7v ja Dansku 6v. Niitte kans olin melkei koko päivän siel sit, ensi pallomeres ja Ville Vikingin ja Puuhapeten aamujumpassa ja illemmal niitte discossa ja leikkihuoneissa/pelihuoneissa, ja pojat oli tosi kiltisti.. Oltii kans porealtais ja saunas Caron ja poikien kans, ja sielki tosi hauskaa...
KIITOS SIIS TÄSTÄ MAHTAVASTA REISSUSTA, OTETAAN JOSKUS UUSIKS:)