Olin kattomassa Merellä aina tuulee -konserttia, ja KIITOS, oli jotain mahtavaa, Lauran kenkien puolesta jännitin, mutta muuten uskoin koko homman luonnistuvan hyvällä porukalla :) Vitsit mä rakastan tota maijan ja jannen häävalssii, on joku ihanin ikinä, ja yksis häis oli toi häävalssina :) siispä luapsin jo et jos ja kun menen joskus naimisiin, toi tulee häävalssiks ja laura ja mikko pääsee sit vanhoina ja raihnasina laulamaan sen :)<3 Mä haluun muuten tanssimaan!! Sit kun mulla on synttärit ni mä vaadin sinne jotain valssimusiikkii ja ketkä osaa tanssia, tanssii, ja ketkä ei, tanssii nekin! Mä haluan oikeesti nyt tanssii, tää on kamalaa :D

Oltii sen jälkee kahvelissa syömässä, kiitos kullanmurut, oli tosi hauskaa! Jotai iha yksinkertasii juttui tuli naurettuu, ja Lauran "näpit irti!" jäi kyl ikuisesti mieleen, se tuli niin suoraan sydämestä :D On toi kyl mahtava porukka, en voi muuta sanoo, ja tost näytelmäst tulee varmasti hyvä (;

Viikonloppu sit edessä, huomenna Jenni tulee Ugiin, haluiskohan se nähä Ugin yöelämää? Viera käsite mullekkin, mut mentäis vaik heselle käymään tai jotain et ihmisii nähtäis :D Sit lauantaina kai kotona ja jennin kans, paitsi jos lauralt peruuntuu kutsui ni lupasin mennä sinne sit(: ja sunnuntaina lauran kans laitilaan aamulla, ja sit töihin kahdeks.. siinä meniki jo viikonloppu, mihin niitä tarvitaan ees?

Nyt sain pari mahdollista synttäri-ideaa :) En sit tiedä mitä ihmiset niist tykkää, mut mä tykkään, ja katotaa sit toteutuuko :D

Mut nyt teen matikanhommat loppuun ja nukkuu--->>>>