Olipas hauska mut hirveen lyhyt viikonloppu, meni taas ihan liian nopeesti :) Perjantaina olin tallilla ja siivosin pari karsinaa ja oli tallikokous, kun saatin asiat käsiteltyy, riehusin viel Bopin kans ja se vai mua 10-0. Sit palasin kotiin kurattuna, hakattuna ja läpimärkänä. Toisinsanoen sain raipasta naamaan kun Anski vähä huito, ja Bobi kurasti mut kivasti.. Sit tuli viel vettä niskaan koko ajan, ni jee, mut hei, mä nautin siitä kun poljin tuol kauhees loskassa ja sateessa, sillo tuntu silt et se kesä tulee, nää lumet lähtee pois!

Lauantaina sitten heräilin siin yheksän mais ja nousin ottaa lääkkeet, sit naapuri tuli käymää tosa ja sit seki päätti lähtee teatteriin mun ja äitin kans. No me oltii jo lähös, mut sit tuli ongelma, autost ei lähteny pakki päälle, kello oli 13.45 ja esitys alko 14.00. Loistavaa! Sit soitin äkkii Matille et heittääks se meijät tai lainaaks ees autoo, mut se suostu sitte viemään, luojan kiitos. Äiti ja Ruija istu kasi rivillä ja mä taas tapani mukaan yksin ykkösrivillä. Lurjus meni hyvin, mulle kyl aiheutu kauhunhetkiä kun osaan tekstin ulkoo, mut onneks luotan näyttelijöihi sen verra et selvisin ilma sydänkohtausta. Sit mut heitettii kaupungille samal ku Ruija ja äiti meni kotiin. Kävin sit pizzalla ja Santeri oli mun seurana, tai no se oli kärsimässä, kun mä puhuin koko ajan ja luin seiskast jotai surkeit vitsei :D sit menin viel kattoo Karhun ja Kosinnan Lauran ja Idan kans ja mä ja Ida naurettii ittemme kuoliaaks :') Unohdin muute periä velkani Lauralta :o no kyl mä josku muistan ;) Sit mentii Semin ja Santerin kans Mirjan luo Pietolaan viel ja mun mielest ainaki meil oli hauskaa ja mul ja Hanil oli suhde kunnes se jätti mut ja sit mä sain traumoja ja sillai, mut kivaa oli! Sit Santerin kans lähettii sielt sillai yhentoist jälkee, ja Semi vaati sit et Santeri saattaa mut kotiin asti, ja niin hän teki(: Sit oltii tos pihal juttelemas jotai, ni mä kuulin karmeen rysähdyksen käytäväst ja lähin sit sinne aika nopeesti (sori vaan kun lähdin siihe vauhtii ja iskin vaa oven perässäni kiinni:D) ja törmäsin jouniin ja Lindaan ketkä sit selitteli mitä oli tapahtunu..

Tänään sit olin töissä teatterilla, oli tosi hauska työpäivä mun mielest, meil ainaki Marjan kans siin lopuks :D "Terveisin teatterin tontut." -no mut enhä mä niin voi kirjottaa :D "Terveisin me." -no mist ne tietää keitä on "me"? mun siivoojille jättämäni kirje ei oikein luonnistunu ku Marjan kans väsyneinä yritettii keksii sanamuotoi :D Sit tulin Semin kans kaupungin kautta kotiin, pari kertaa kyl joku kävi hanges, mut siitähän ei puhuta ( :DD ) ja sit mut meinattii kiilta johonki ojaan.. Nähtiin sit viel Ukuli, Janne ja Jari, koko teatteriporukka liikkeellä =) Sit Semi päätti nolata mut keskel kaupunkii kun hänt alko ärsyttää kun ei edenny yhtää siin kauhees loskapaskas ni hän heitti vaa pyöräns nurin ja ittens siihe leviäks ja kiljus ja huus siel ku joku viis vee :D sit mä meinasin saada jonkimoisen rytmihäiriön kun mua alko hävettää =D selvittii sit siitä kauppareissusta pienten "käyttäydy ihmisiks" ja "sshhhh" komentojen jälkeen.

Sit huomenna käyn kirjastost hakemas twilight - epäilys kirjan, ja sit luen sitä koko päivän, jos ei oo hirveen huono sää, ni käväsen kyl lenkil jossai vaihees :) mut hei, mul on synttärit ylihuomenna !! =) ja bileet la :D

+Nauroin tänään :D

♥katjan makasiinin kohal kuuluu sellast tum,tum,tum ääntä: niil o jotkut rajut runkkausbileet.. -voi idiootti,ne nuijii pihvei!