"Hän sanoi kauniilla äänellään, näin palan taivasta silmissään, rakastan sua, älä yksin jää, älä tuhlaa maailmaa.."

AIVAN MAHTAVA VIIKONLOPPU:)
Perjantaina olin Julian lapsenvahtina.. Meil oli oikein hauska ilta ja ihana nähdä mun pikkusen kasvaneen niin paljon<3 Uskomatonta, että niin nopeesti on kulunu aika.. Muistan kun oltiin mökillä sillai et Julia oli 8 kk ikäne, sitä sai koko ajan kantaa paikasta toiseen ja se parku kun oli tylsää, mut nyttenpä tämä tyttö sanoo kokonaisia lauseita ja kiipee portaat itse, pyytää leivän jos on nälkä ja tuo mulle kaukosäätimen kun muumit loppuu ja hän haluaa toisen jakson:) Eli hän on nyt 2v5kk RAKAS TYTTÖ<3

Lauantaina käväsin markkinoilla.. Sit viiden mais Laura tuli hakee ja mentii tallille.. Tehtii pari boksii ja sit se ratsasti Rossolla joku 20 min mut ei jaksanu kauempaa ja punttas mut hänen pienen poninsa selkään (Rosso vaivattomat 175cm?) ja sit mä ratsastin varmaa puol tuntii.. Oli vaan farkut jalassa kun ei pitäny ratsii, nii nyt jalat iha törkeen kipeet.. Sitte mentii Lauralle kattoo leffoja! Alotettii käymällä koneella. Sit katottiin Kaksipäisen kotkan varjossa. Se oli hyvä paitsi et puhuttii Lauran kans koko ajan ja sit se näytti silt et aikois soittaa mulle ambulanssin minä hetkenä hyvänsä kun paljastu totuus :D "Emmi sust tulee hyvä näyttelijä kaikkii surullisiin näytelmiin.." mä katoin Lauraa vedet silmis: "Ai mitenniin?" Laura: "No kun sä itket jo ku ollaa katottu 20 min tätä leffaa.." Ida: "Ei se itke. Se on kissoille allerginen.." Menin sit pesee meikit pois ja sit mun silmät turpos iha kauheiks, enkä nähny ees kunnolla ja Laura meni ihan paniikkiin.. Uskottelin kuitenki et en oo kuolemas ja katottiin viel Saippuaprinssi. Leffan lopulla Laura: "Miks toi on näyttelemässä?!" Kohta: "Mitenköhä tää leffa loppu.." Se oli nähny noi molemmat leffat muutaman kerra aiemmi eikä tienny miten ne loppuu.. Mentiin sit yhden jälkeen nukkumaan..

Sunnuntaina heräin viideltä kun Laura hihku "HUOMENTA" ärsyttävän ylipirteesti sunnuntaina viideltä aamulla.. Nousin ylös ja pukeuduin ja menin autoon kuuntelee musiikkii ku ensi tyhjennettiin se.. Mentii sit tallille ja sielt napattii ponit ja Päivi, Päivin äiti ja Iida mukaan. Nokka kohti Urjalaa--> Sit puolvälis matkaa mä pilkin sillai puolunessa mut pysyin urheesti hereillä koko pitkän matkan! Sit siellä oltiin valjakkokisoissa mis Laura tuli kouluosiossa toiseks ja Päivi sai huolellisuuspalkinnon! YLPEE <3 Sitte lähdettii kohti Ukia joskus monen tunnin päästä.. Mä simahdin taidokkaasti niitte pölötykseen ja nukuin siin etupenkil kunnes Laura: "HUOMENTA!" ja sit oltii jossai ABC:llä.. Mentii sit syömää ja mä en ees tienny mis oltiin, myöhemmi kuulin et Aurassa oltiin oltu.. Sit halutti Lauran kans taakse nukkuu ja Päivi ja äiti siirty eteen. Meni hetki ni nukuttii kaikki kolme, minä, Iida ja Laura.. Ekas mutkas Laura valu puoliks mun päälle, sit Iida ja sit mä vaan nojasin Lauraan kun se oli jo puoliks mun päällä. Kun käännyttii tallille päin, Laura pongahti pystyyn: "HUOMENTA!" ja valitti et niskat on vähä jumis, ai hänel vai? :D

Meijä MAIKOL ZÄKSÖN! "Emmi osaaks sä tehdä kravattisolmun?" "En ku mä en käytä sellasii.."
Oli kyl niin ylihauskaa ja takastulles Lauran kans zuumailtiin kuvien ilmeitä :D Toivottavasti ens viikonloppu onnistuu, sin on nyt tulossa tosi vähän porukkaa! No, kyl me Lauran kans kahdestaanki viihdytään, mut kevätjuhlii täsä meinattiin vähäse...

Nyt suihkuun ja voin kertoo et mul on iha hillitön päänsärky! Voi kauheeta jos mulle tulis nyt migreeni, tuntuu iha silt, mut sit en 1)vois men kouluun huomen, 2) vois pitää kokousta koulun jälkeen, 3)mennä teatterille, 4)käydä lenkillä enkä oikei mitää muutaka, ni mitä mä teen? makaan kotona ja kuuntelen radiota? loistavaa.... Äitilläki on työpäivä, voi paska. No ehkä tää tästä, kuvittelen vaan, ja huomenna aamulla olen ihan kunnossa, toivoisin :)