RAKASTAN TEITÄ UKULIT!!

Olitte siis mahtavia ! Oon iha hirmusen ylpee teistä! Kaikki teki upeeta työtä!
JOUKO<3 (epätoivonen ja ukuli)
JANI<3 (itserakas kuin perhana)
MIMMI<3 (biologi se on.. )
JA TOINEN JOUKO<3 (ei se epätoivonen :D)

Ja ISO KIITOS kaikille muille ihanille työkavereille :)
-JARI, JARI, JANNE, LASSE, SANTERI, KATJA, MARJA <3

Oli aivan mahtava näytös, ihan ku sanoin et mitää muuta en toivo kun sitä et saan sanoo teil et ootte hyviä, oon ylpee teistä! ja niin todellakin sain sanoa :) meinasin ihan jäädä UKULIN jalkoihin kun seki tiäs mite hienon roolin veti ja suorastaa syöksy kaulaan :' )

Sit mentii Pookiin syömää ja oltii siel reilu kolme tuntii =) Oli kyl ihan paras ilta, ei oo pitkään aikaan ollu niin hauskaa! Puheenaiheet ainaki oli mielenkiintosii :D (Jari nauran vieläki!) :D

Loppuillasta me Mimmin kanssa poikien kanssa, Ukuli Epätoivonen, sit se itserakas kalkkuna, ja santeri, janne ja jouko oli siel viel.. Yhen aikaan se tarjoilija halus nukkumaa ni se soitti taksin meil ja santeri lähti kävellen, samoin Jouko (halihali :D) ja Mimmikin =) Lähin sielt sit taksilla Joukon, Jannen ja Janin kans ja naurettii taksissaki viel nii paljo et vau =D

sit totesin neljän aikaa aamulla et vittu mul on aamutalli huomenna! no, muutaman tunnin unien jälkeen hoidin heppasii ja siivosin pari karsinaa, sit kävin Leal viel ja se saatto mut kotiin sit, ja lähin suoraa teatterille töihin.. Töitten jälkeen sit olin viel harkois ja nauroin mahani kipoeeks ja ihme et ei meikit valunu ku vedet virtas silmist ku nauroin nii paljo. Kirjaimellisesti lähti jalat alta :D

PEEÄS ! mä en ota iha loukkauksen kyl mut aika erikoiselt kuulosti ku yks rouva sanoi lapselleen tai lapsenlapselleen, kumpi olikaan, et anna se lappu tolle tädille ja se pikkune tyttö anto "tädille" lapun. eli mulle :D  mikä täti mää olen =D

En jaksanu eile pest meikkei pois ja olin tänää koko päivän eilisil meikeil ja eile innostuin lakan kans enkä saanu tänää harjaa hiuksist läpi =D