Sua mä usein mietin, sua tietenkin, ei oo oikein ollu syytä unohtaa. Mehän oltiin rakastavaiset, mitä sitä katumaan, vähän liian erilaiset vain, ja kumpikin kai liian omillaan.

Loma.. Ja taas tälläi loman alkuun, memmi kipeenä.. Poskiontelotulehdus ja kauhee flunssa, olin kuumeessa eile ratsastuskisoissa ja tänää töissä ku en voinu sit ekaa päivää olla heti pois, nyt on saikke todistus.. Hemmetti ku merefestit on tulos ja kaikki menee päin vittua, mä voisin oikeesti lähtee pakoon johonki, menisink vaik viikonlopuks Euraan tai Ypäjälle? Joo, oli vitunhienot päättikset, meitsi oli ensin mastoilemassa Lauran ja Idan kanssa, se oli kyl hauskaa, ja homejuustokultani mukana :) Sit tulin kotii ja päätin lukee hetke enne ku lähen kaupungille, mitä tein, heräsin puol yheksält illalla enkä viittiny sit enää laittautuu kun aamulla aikane herätys..

No, sit tänää juoksin flunssaisena ja yskien ensi tunnin Valtsun kans ja sit Arielin kans.. Hienoo, mut totesin et toi pieni poni mikä raahaa ihmisiä perässään minne haluaa ja milloin haluaa, sil on iha hirveen ihana luonne jos ei lasketa katoamistemppuja ja se haluu kuitenki miellyttää ihmistä.. Eli siis lauantaina kisaan Arielilla ja Korpulla.. Korpulle ei oo tulossa ees ketään muita, oon iha ainoo, ja en oo sen kans ikinä tehny mitään, eli onnea vaan..

Nyt kyl iski hirvee väsymys kun otin antibiootin joten heipodej, kirjoitan kun taas eksyn koneelle.. Hyvää yötä!

ps. Äippä meinas tänää saada hepulin, sille tuli Me naiset lehti viime viikolla, eikä se ollu tilannu sitä, ei ikinä, ja sit viel sen nimi luki siel takan.. No, tänää tuli lasku. Wut? Sit äiti teki kaikkensa et sais sen peruutetuks, vaik ei ollu ees tilannu ja soitti varmaa kymmenen euron edestä, kuunteli automaatin kertomuksia siitä, kuinka linjat on varattu ja sitte tuli sellane musiikki et ei tuu tylsää.. Joku 25 kertaa se jakso sitä, sit ku ei onnistunu, se vaihto, soitti terveyskeskuksee ku varas mulle lääkäriaikaa. Sielt vastas automaatti joka käski sanoo mikä on asia, ne soittais takasi. Sit äiti selitti rauhassa ja heti ku puhelin loppu: "Jos joku viel sanoo mulle 'odottakaa hetki, palvelemme teitä hetken kuluttua', mä tinttaan sitä." Sit se soitti mulle myöhemmi ja vastasin "tämä on automaattinen puhelinvastaaja, odottakaa hetki olkaa hyvä, palvelemme teitä aivan hetken kuluttua.." sit se hajos :D