No joo, meitsi kuunteli iskelmää ♫♪
Kohtapuoliin terve! Enää on flunssaa jäljellä ja vähä jotai lämpöö mut kyl neki pian varmast lähtee..
Kiitos kaikille kullanmuruille jotka on kyselleet vointia ja huolehtinu :) <3 (Semi, Santeri, Tarja, äiti, Jaana, Riikka, Java, Katja) oliks muitaki ;o

Oon vaa kyllästyny olee sisäl ja kotona.. Tänää jouduin tosin hakee kaupasta kermaviilin kun äiti teki mustikkapiirakkaa ja kasvispiirakkaa, joist en uskaltanu syödä kumpaakaan.. Sunnuntaina muuten näin kauhen vaivan ku moppasin huoneeni ja muuten koko asunnon, ja pyyin pölyjä ja tälläi.. Sit maanantaina olin just vastannu viestiin et ihan kivasti enkä oo oksentanu tänää, kyl se tästä vähitellen.. Sit laitin musiikkii ja menin sänkyyn makaamaa ja tuli sellane paha olo ja lähin vessaan, mut en ehtiny ja oksensin sit huoneen lattialle ja ku äiti tuli töistä ni se katto mua ku halpaa makkaraa ku pyysin et se moppais mun huoneen uudestaan vaik se oli just mopattu ja se luuli et must on tulossa joku siivousintoilija...

Kattosin äitin kans lemmen viemää tos kuuden aikaa ja nojasin sillai siihen, sit olin nukahtanu ja nukkunu äitin sylis kolme tuntii, heräsin vähä enne yheksää ja äiti oli sit jo omas sängys oli vaa jättäny mut kuorsaamaa siihen sohvalle :)

En sit pääse huomennakaan viel kouluun ku pitää tarkkailla jotai helvatan tulehdusta, mut mitä helvettii mä teen täällä? Äiti on töissä huomen, tänää sil oli vapis ja se oli viihdyttämäs mua, oon kattonu serranon perheen koko ykköskauden sairastellessani ja oon lukenu "Ei enää pakoon" ja "Oikea joululahjani" pokkarit, tai no ne kaik on sellases antologissa.. ja mitä ny tota mun kirjahyllyy kattelen ni siel ei oo kirjoi joita en olis lukenu, enkä äitin kirjahyllyyn haluu men ku sil o jotai ihme tylsii kirjoi vaa :D en oo ikin lukenu ees ku muutaman..

Puol kahden aikaan alkaa Genesis - Tappajan jäljillä, ja ajattelin sit kattoo sen ku ei mua väsytä mun iltaunosteni jälkeen..

ps kuvavalintani on tälläne kiva, oon ottanu ton ruokolanjärvellä joskus viime talvena :).