ja minä olen tälläinen, pelokas, mutta päättäväinen, kuin elämä itse, ainutlaatuinen. Tämä olen minä.

ja huome perjantai ;) sitte LOMA <3
vaiks tänää just:
emmi: mä en haluu lomalle!
taina: häh?! *nauraa*
maija: miks et?
emmi: mul ei oo mitää tekemistä"
maija: sä voit nukkuu
(lohduttavaako? :D)
taina: kyl sä jotain keksit.. haluuks jäädä kuuntelemaa ellaa ja aleksii?
emmi: no juu en haluu moikka..
meijä peppujumppamusa ELLA JA ALEKSI =D<3

jes sit huomen paukulle :) mut ansku kipeen, neljänkymmene asteen kuumees, linda ei pääse, paula ei pääse, kutila lähtee illal. sinne jäädää minä ja topi.. nice..

tänää taas jussi oli nii vittumaine et tekis mieli hakata se.. ja möksis villelle vielki ja outillekki.. tänää mee äikänope kysys et miks mä möksään villel ja ville sanos "mä sanoin yhden sanan" outi kattoo.. "ai minkä?" "sampo" katon murhaavasti villee. opettaja: "ai sellane rahasampo kalevalassa?" minä: "ei sentää" outi: joku muu vai?" nyökkään. "aaaijaaaa *kohottelee kulmiaan* ymmärrän" minä: "älä sääki alota!" joten nyt taas huuli kipeen ku möksäsin ja lörppäsin äikän tunnin lisäks hissan tunnil KOSKA MUN KYNSI KATKES ==DDDD

heei meikä hoksas et tähä saa kuvanki :)


kesä 2008 :)<3