Tänään oli sitten ensi-ilta meidän Röllille. Meni aivan loistavasti, tai ainaki mun mielestä? Sit tulin kotiin ja tylsistyin nii lähin hilluu kaupungille ja törmäsin siel Miiaan, Essiin ja Idaan. Ne istus penkil odottamassa sadetta ja mä meinasin vaipuu epätoivoon kun Miia selitti asioita.. Sit ida lähti mun kans toril käymää ja sit tuli kauhee sade, saakelin manaajat, ja alko ukkostaa. ihmiset juoksee karkuun minkä jaloistaan pääsee ja ne esiintyjät vaa jatkaa rauhas loppuun :D Sit Essi ja Miia juoksi sielt meijä luo ja mun piti mennä käymään hesel :D Ne odotteli mua ja sit he alkoivat seistä sateessa joten tyhmänä tein perässä.. Sitten mun valkonen paita muuttus läpinäkyväks ja en ollu kauhee ilone.. Sitten viel mulla oli korkokengät jalassa joten mun piti kävel paljain jaloin ku ne täytty vede nii tuli nii liukkaiks et putos koko ajan.. Kiitos seurast kuitenki tytöt, ilman teit olisin ollu siel yksin <3

Huomen kans esitys :)

Vois alkaa kokoo iteensä vähitellen kun täs tunnin verra leikkiny vesiputoust kun josai keskustelupalstal ihmiset puhel AIPAN GRILLISTÄ ja siel oli ollu parhaat ruuat ja tällee nii vesiputoushan musta tuli.

KESKIVIIKKO 15.7.2009:

Nainen laskee arkun multaan ja muistaa miehen kädentyöt. Siellä arkussa on kultaa, muiden vuoksi valvotut yöt. Se, joka uskoi, toivoi ja rakasti, ei voi kadota iäksi. Se meni vain hukkumaan ja se nousee vielä uutena aamuna uudestaa. Ei toista voi kuolemalle menettää, se mitä oli, se jää. </3

Usein loukkasin sua sanoilla joita tarkoittanut en. Monesti haavoitin sua teoilla joita ymmärtänyt en. Nyt haluaisin vain kuulla äänesi jos voisit tulla takaisin.

Hiljaa lasken seppeleen nukkuvan isäni arkun luo. En turhaan pelkää kuolemaa, minutkin myöhemmin luoksesi tuo.

"Rakkaan isäni kuolemasta on 15.7.2009 kulunut kolme vuotta. Kolme pitkää ja raskasta vuotta. Muistan päivän kuin eilisen, äitini vastasi puhelimeen, kysyi soittaisiko hautaustoimistoon, menin viereen ja kysyin: ei kai isä? äiti ei vastannut, katsoi eteensä tyhjin ja kyyneleisin silmin. Pyörryin lattialle."