niinpä.. Noo, tänää oli sit se konsertti juttu, eka aamul kolme kertaa ja sit täs illal seittemält viel kerra =)) mun mielest ainaki meni iha hyvi..? ja jee anni sano niitte biisie nimet :)<3
Jesjesjesjesjes kymmenelt alkaa Génesis <3 ihkutan sitä ny tääl ku kukaa ei jaks kuunnel mua nii kauaa et pääsisin siihe aiheesee? =DD

Möksäsin villel koko äikäntunnin ja huuli lörppää (MIKÄ SANA!!) vieläki vähä :D mut sit en voinu pysyy vakavana ku opettaja luuli et o tapahtunu jotai kauheetaki ku olen "huuli rullalla" ja sit ansku selitti mul jotai ja ville vilkas sinne ni ansku kääntys nopeetsi ja vakavoitus samantie ni meikä repee siel.. sit milja luuli et mä mökötän siks ku opettaja sanos et koulus ei saa syödä karkkii =)

112 päivää jäljellä =) Sit on jo 2.6. ja tapahtuu vaik mitä :o

nyt vaa dataan ja angstaan äitille.. en jaks enää kyl lörppää (==DDD) ku huuli iha puutunu jo valmiiks ni tein puhumattomuus sopimukse ja puhun vast yheksält.. diu.
siiitten, tänää koulus näytin jurmol sellast kuvaa ellist ni jurmo totee "karvast meetwurstii" :'DD hajosin.
Huomen liikuntapäivä ja meikä menee pulkkamäkee =)))<3

tajusin täs muute et mennää anskun kans laivalle 27 pv pääst =)<33
ja mun synttärit on 41 pv pääst =)<33