Hyvii muistoi ois niin helppo kaivata
En aio sulla enään päätäni vaivata
Sä teit sun valinnan sä jätit mut yksin
Ja nyt on sun vuoro harhailla yksin

 

Oli tosi kiva viikonloppu, pidettii pe ensi-illan jälkeen halloweenbileet meillä, mukana Julia, Katariina, Semi, Santeri ja minä. Valvottiin sitten ihan  kivan aikaa, viimesen kerran katoin kelloa 06.05 :D Sitten aamulla nousin siivoilemaan, musta tulikin viikonlopun aikana oikein himosiivoaja kun ensin koko perjantain olin siivonnu ja puunannu ja sitte lauantaina sama jatku ja mulla kuulemma on putsomania:D mutta, kivaa oli ja kävin sit kaupassa ja siivosin ja join aamukahvit ja kaikkee ja äippä teki pannukakkua ja sit herättelin nää nukustelijat yhden maissa.. Sitten Julia ja Katariina lähtivät kolmen maissa ja me sitten Santerin kanssa mentiin teatterille viiden aikoihin.. Semi oli lähteny pällinä jo yöllä kotiin ja jäi kaikesta parhaasta paitsi.. Tai en mä siitä parhaasta tiedä :DD Näytös meni kivasti ja sitten mentiin Kahveliin syömään teatteriporukan kanssa.. Sitten sieltä lähdettiin jatkoille pilvilinnaan (http://www.nokkala.net/). Siellä sitten syötiin ja pelattiin ja leikittiin ja laulettiin ja soitettiin ja tanssittiin ja ehkä vähän juotiinkin :D Viiden aikaa aamulla soitin taksin, tosin puhelimeni oli vielä vanhassa ajassa, eli neljän aikaa olen soittanut meille taksin ja odottelimme puoli tuntia ja sitten pääsimme kaupunkiin päin.. Menimme Aten luokse jatkojen jatkoille ja meillä oli hirmuisen kivaa sielläkin musiikkia kuunnellen ja purjehtimisesta puhellen.. Ja siellä siirryin vesi-linjalle, join pelkkää vettä enää:D
Olin kotona sitten 7-8 aikaan aamulla, äiti oli hereillä mutta ei tullut katsomaan, myöhemmin sanoi, ettei halunnut nähdä missä kunnossa olen tullessani siihen aikaa kotiin bileistä :D
Heräsin sitten kolmen aikaa iltapäivällä pienen päänsäryn kanssa, mutta selvisin siitäkin ja katsoin Greyn anatomian, jonka jälkeen aloin siivota, ihme.. Järjestin koko huoneen uuteen uskoon ja vielä on vähän järjestelyjä.. Nyt aion mennä suihkuun ja  nukkumaan, että aamulla herään univelkojeni keskellä harjoittelemaan käsien pesua ja muuta perushoitoon liittyvää.. Adios!


Miksi hyvälle käy huonosti? 
Miksi
hyvyyttä käytetään hyväksi? 
Miksi
me olemme antaneet maailmastamme tulla sellaisen?
En voi väittää ymmärtäväni elämää, enkä löytäneeni paikkaani siinä.
Miten paljon ihmisen pitää kestää?
Koska on oikeus luovuttaa?
Mihin minun rajani piirretään?
Onko tämä nyt loppu?