Taas viikonloppu edessä, huomenna vapaapäivä, ei tarvi mennä mihinkään kun vasta illalla meilä on näytös:) ja Julia tulee meille huomenna yöksii, ja teatterille töihin, aika paisti. Sitte meille tulee hauskaa ja lauantainaki näytös ja JULPPEMURSU töissä..

Mun pitäis hirmusesti miettiä yht juttua, tai no että mitä mä teen tällä mun elämällä, sanotaan vaikka noin :D Ehkä viikonloppuna otetaan parit siiderit jos jaksaa enää illalla..

Huomenna mun suunnitelmiini kuuluu, että nukun PITKÄÄÄÄNNN!! ja sitte siivoilen ja laitetaan ruokaa äipän kans ja Julia pääsee koulusta kahdelta ja sitte käyn tai käydää saunas ja sit lähetäänki teatteril missä menee koko pitkä ilta ja sit kaupungin kaut kotio ja nukkumaa ja seuraavana aamuna teatterille 12 aikohiin:) sitten jos jaksaisi vähän bilettääkin lauantaina, näkee sitten;)

Nyt nukustelemaan ja aamulla nukun ainakin yhteentoista!

Ja mä sinua mietin kun hän mua koskee, sivuun katson
silmin peitetyin, enkä rauhaa saa.