"Tuuli hyväilee hellästi käsivarsiani, kuin sun huulet mun huuliani, pimeässä, auringon ollessa vasta nousemassa.."

Koulupäivä meni hyytävän nopeesti, meil oli kaks h matikkaa, kaks h liikkaa suunnistusta ja 2h äikkää, mikä kyl jäi tuntiin ja varttiin :D sit menin terveyskeskukseen ku mul oli lääkäriaika kahdelta. siel sit sain taas antibiootit ja sit otettii röntgenkuvat ja lähetettii takas lääkärille.. Siel sit puol tuntii pyöriskelin enne ku pääsin lähtee ja Jamma ystävällisenä heitti sit kotiin ku tuli hoitaa bisneksii.. sit kävin nopeesti kaupassa, suihkussa ja söin ja lähin teatterille, menin kurssille. sielt lähin vähä enne viittä ja menin Maijan puolelle, ku meijä läpäri alko kuudelta. Kiva, ehdin kerra näkee tanssiaskeleet enne ku alotettii ja siinä sitte menin mukana, ja kuulemma ihan hyvin pysyinki jopa ajan tasalla :) muutamas kohdas oli vaa ongelmii et missä mun pitäis nyt olla :D Oon huomenna viel stunttina ja sitte loppuuki harkat vähäks aikaa, ja sitte mua ei enää tarvitakkaan!

Meil on huomenna äikän koe, ja nyt lukemaan oikei ahkerasti, et Teme saa kukkia enskariin;D Oon saanu hei viimesest äikän kokeest 9-, sit esseestä 9- ja mielipdietekstistä 9- ja jostai ihme tekstist mikä kirjotettii 9+. Toivottavasti saan sen numeron takasi ysiin :D Nonnii, mut nyt kuitenki lukemisen pariin ja sit luen vielä ton plarin kerra et vähä hahmotan missä haahuilen millonki=) Viikonlopusta on tulossa hauska, pe-la vähä bilettää, tai siis mä oon selvinpäin, mut muut juhlii ja sit la varmaankin vietän aikaa kultani kanssa ja su on äitienpäivä! Toivottavasti tulee ihana viikonloppu taas :)

Heipodej!