Olenpas tänään ollut ahkera:) Vaihdoin oman huoneen järjestystä, ja nyt tää on mun mielest tälläi avara ja tykkään, ja siivosin sit kans... Sit imuroin viel koko talon ja sit tehtii äitin kans omenapiirakka, mist tuli jotai maailman parasta! Nyt lueskelin is:n uutisii, ja kohtapian aion ruveta lukemaan hyvää kirjaa, ja sit nukkuu =) sitä odotelles.. Viikonlopun sit olenki pyhämaassa, paitsi et meinasin jo joutuu tulemaan sielt lauantaina, kun Katja halus mut töihin, mutta asia saatiin sovittua. Sunnuntaina sieltä sitten melkeinpä suoraan töihin :D Huome muute pidetää tukaritunti ja sit esitellää toimintaa kaseille... Jeij, kiva päivä ja sit viel yks kokous, ja sitten alkaa mun lomani mikä kestää taas melkei kaks päivää :) mut nautin joka hetkestä!

Hei mä löysin kivoi kirjoi s-marketista, ja äiti kuunteli taas kärsivällisenä kun mä listasin mitkä kaikki haluun, siel on mm. Kuolema kameroiden edessä, Syyllisyys, Houkutuksia ja Onnen keskiössä, joist jokane vaikuttaa just silt et haluun ne kaikki =) Niin, synttärit lähenee äitiseni(:

En jaks ol ny koneel, ei mesessäkää tietenkä oo ketää kivaaaaaa ketä jaksais jutel mun kans :D joten heihei ja hyvät yöt.

ps. Hui kauhia tota Vikingin tilannetta, ku pari laivaa jumis tuol jäis neljän muun laivan kans eikä murtajist mitää apuu ja Amorellaa viel törmäs se Finnfellow vai mikä olika.. Jos ite ois siel, ni ei mul varmaa mitää paniikkii ois, mut en kestäis hysteerisii ihmisii....
NONII ELI NYT TOI SAATANAN LUMENTULO LOPPUU, EIKSNII, JA TULEE LÄMMIN KEVÄT JA KUUMA KESÄ, JA IHMISET TULEE MUN KANS RANNALLE EIKSNII JA SIT JOS SE KESÄ OIKEESTI TULEE, MITÄ EPÄILEN EDELLEEN, NIIN LUPASIN TOKI MYÖS MENNÄ UIMAAN, JA VANNON ET MEEN VAIKKA TOUKOKUUSSA JOS TOI SAAMARIN HANKI OIS LÄHTENY SILLO!!!!!!!!!!!!!!!