"Näen mielessäni nostavani syliini itkevän lapsen. Miten ikinä osaankaan tyynnyttää nuo kyyneleet?
Mite vaikee onkaa sopeutuu, mite paljo voi pelottaa. Kuka sitä haluiskaa teininä ruveta tyttärestä äidiks."

Njoo.. Alkaa olee vähän raskaita noi teatteriharkat, onneks ne on kohta ohi ja sitte alkaa kesä ja kesätyöt, ja kesäteatterit mis ei oo viiden ja kuuden tunnin harjotuksii kuutena päivänä viikossa.. Mutta, meillä oli eilen iha megahauskaa ku oltiin eräjormailemassa :D Mä tosin tyynyilemässä.. Tuli sit kaikki salaisuudet auki ja puhuttiin kaikkee mahdollista puol kahteen asti yöl ja noustii aamul sit pirteenä ja Noora pisti meijät lenkille kaikki :D
   Näist mun blogiteksteist tulee tosi tylsii kun ne menee tälläsiks et kirjotanpa vähä mitä oon tehny ja sillai, mut johtuu siit et oon iha sekasi kaikest, mul ei oo siis enää elämää. Oon koko päivän ollu varma et nyt on torstai, kun ei oo yhtää lauantai fiilis, ku ollaan koko viikko vedetty yhtä raskaita treenejä, ni ei oo mitää viikonlopputunnelmaa saati sit energiaa tehdä jotain.. Mutta tiedän, omaa tyhmyyttä ottaa liikaa juttuja itelleen, enkä ainakaan valita tai syytä ketään.. Mutta yksi asia ärsyttää, sanon rehellisesti, kun mietin, että toi meijä nuorten proggis.. Kui paljo mä olenka sen takii menetäny, kun peruutin espanjan reissuni sen takia, en menny kattoo yhen elämäni tärkeimmän ihmisen konserttia, en menny teatterin kevätkauden päättäjäisbileisiin tai teatteritorille, mis oli koko maijan porukka. Nyt en mee edes lokin teatterin harkkoihi huomen, ei Raija kauheemmi ilahdu, mut en voi sille mitään, kun en halua sotia meijä ohjaajan kanssa, pelkästään jo sen takii et se on kyl tosi mukava ja lisäks meil on sellane jutska mist ei tiä kukkaa muu ku minä ja se. Mutta, mun mielestä mulle olis voinu antaa vapaata sen tunnin mitä pyysin, kun tänäänkin annettii palautteita, mä istuin siin auringos tunnin kuuntelemas niitä, mutta mulle ei sanottu mitää sellasta mitä en ois valmiiks tienny, eli oon varma et ne pystyis sen tunnin menee jutskii mis mua ei tarvita, kun siihe mennes ollaa menty läpi jo pari kertaa! Ihan sama se on, mutta en vaan haluais koko ajan joutuu peruuttelee muille kaikkii jutskii, varsinkaa nyt ku mul ei oo kenenkä numeroita!!

NYT meen tekee itelleni parvekkeelle sängyn, mun huonees on lämpö ku saunas ja tääl on kani, joten nukustelen tuolla ihanan viileässä kesäyössä!
ps. ma pääsykokeet, ti kouluun 12.00, ke kouluun 11.00, to luokkaretkellä, pe juhlalounas klo 12.00 kouluun! Sit tet viikko ja SITTE PERUSKOULU ON OHI!!!!!!!!<33
Moikkamoi kullat ja heippahei rakkaat (eiku meniks se noi?) !