Ääää vitsi nyt on niin hyvä fiilis! Kaikki menee loistavasti! Eli agilitykisoissa olin 7. ja 8., mikä on aivan loistava tulos mun mielestä, kun ensikertalaisena kisasin.. ja sit näin Tarjan ja Minnan viikonloppuna ja sit tietenki Annikan, Juha-Pekan, Patun, Peten ja AKIN <3 Sit pääsin tonne sosiaali- ja terveysalalle!!! Ainoo tylsä juttu on, että minun rakas Tarepoika lähti kotiin, toivottavasti tulee vielä käymään! Sitte eile oltii maastossa 11 hevosen voimin, ja kaikki oli nii fiksusti ettei mitää jakoo, aivan mahtavaa! Sit olin tallilla yötä ja tänää oli mukava työpäivä, kohta on viikonloppu, menen "prinsessa" Lauralle yöks ja sit ens viikolla juhannusta juhlien, menen Forssaan JUHA-PEKAN ja ANNIKAN häihin <3 Eli siis olen Juha-Pekan täti ja Annika on rakas perhetuttu =) Sitte on heinäkuu, työt loppuu ja alkaa LOMA, ja kesäteatterit :) ihanaa!

Nyt tein juuri mahtavan onnistuneita lämpimiä voileipiä:
Voitelin 6 paahtoleipä siivua oivariinilla, ettei leipä kuivu liikaa. Sitten voitelin leiville ketsuppia. Tämän jälkeen pilkoin maustekurkusta pieniä paloja, joita ripottelin leipien päälle. Tein saman pepperoniviipaleille. Sitten kuorrutin leivät juustolla ja laitoin ripauksen oreganoa jokaiseen. Ja lopputulos - nam.

omnomnonom, omnomnonom, omnomnonomnomnomnonom :DD

Äiti soitti äsken että on tulossa kotiin Turusta ja on kaamea nälkä, ja oli aivan innoissaan kun kuuli saavansa lämpimiä leipiä kun tulee kotiin :)

Sitte ku oon syöny ja kattonu Serranon perhettä yhen jakson ni käyn suihkussa ja lähden tallille, varmaankin jään yöksi taas!