..Eli otsikko: Tahdon mennä tanssimaan! :D Ja nyt sellane tunne todellaki, olen yksin kotona ja greyn anatomia alkaa iha just! Jeeeee!

Äiti on sairaalas taas sen tulehduksen takia ja mä johonki ens viikkoo ainaki yksin.. Ja viikonloppuna se pulsujengi tulee tänne.. Eli kaikki muut aikoo juoda paitsi minä, olen hyvätapainen nuori.. No mut äiti ite halus et mulle tulee kavereit ja anto luvan useempaan ni miksei sitte.. Mut aion kyl heittää muut paitsi Lindan, Paulan ja jontun ulos kahentoist mais.. Ja jos Linda sammuu ni se lentää parvekkeelle nukkumaan.. Ja jos Kutila on rasittava ni lentää ulos enne puolta yötä -.-'
nim.merk.kokemusta löytyy!

Mut nyt grey täältä tullaan!! :D<3

ps. tänää oli joku tylsin keräysjutsku ja meikä melkei kuoli. sit luulin et se yks pappa sai sydänkohtauksen ku se kumartus ottaa lappuu maasta ja rupes ähisee sillee kauheest.. mut onneks joku ihanin anni avas oven <3 =DD