"sinun tahtosi ei oo yhteinen, oon vielä toistaiseksi eri ihminen.."

hihi eile oli synttärit ja mua onnitteli pelkästää Facebookissa 92 ihmistä ja monta tekstarii laitettii ja koulus ja teatteril tultii halaamaa =) Lean piti viedä mut syömään johonki ravintolaan synttärin kunniaks, mut Katja tarvi mua töihin nii kipeesti et päätettii siirtää sitä ruokailuu toiselle päivälle.. lähden siis kohtapuoliin teatterille töihin.. olin eilenki teatterilla ja meen huomennaki teatterille ja perjantaina ja sit viel sunnuntainaki! onpahan viikko pelkkää teatteria..

heeh mul on nyt rahaaki ku sain synttärilahjaks ja oon täl vkol ke, pe ja su töissä ja sit viel ihmiset on mulle 25 e velkaa ni arvatkaa vaan lähenkö shoppailemaa :D

mut nyt heihei tämä nainen lähtee töihin!

ps. ehdin jo lenkilläki käymään ja kattoo serranon perhettä ja jopa istumaa hetke iha rauhas kahvikupin ääressä:)