Koulupäivä :) Ensiks liikkaa, tanssittii tsatsatsaata ja meikä oli paven pari :)<3 Sit musaa, meil o huomen sellane musiikki esitys jutsku ja mä olen iha help me ku en ees osaa mitää one of us hyvä et ees osaan kirjottaa sitä..? sit lisäks esitetää heaven ja mikä se i will stay biisi onkaa.. asd. sit oli enkkuu ja kameli huus mulle kolme kertaa siit ku juttelin paulan kaa, anskun kaa, jussin kaa ja kaikkie ketä mun ympäril istuu paitsi jessen kans en ehtiny ja siit kamelin piti sit huomauttaa "hei sä olet puhunu jo kaikil muil paitsi jessel" asd. sitte tettii ja meijä luoka pojat käyttäytys taas nii säälittävästi et huhhuh.. ne on pikkase lapsellisii, siis käyttäytyy tosi sikamaisesti, opettaja näytti silt et alkais itkee minä hetkenä hyvänsä mut pojat vaa jatko.. ne o vammasii. meikä istuu siis eturivissä jussin vieressä ja onneks ansku on heti jusan takana <3 sitte oli kaks h äikkää mitkä meni tosi nopee, ekal tunnil minä, anni ja paukku tehtii koe ja sit oli jo välkkä ja kaik muut lähteny, minä ja anni siel luokas kahestaa + opettaja, ni meikä alkaa nauraa ku lukee sielt jostai 12 kilosest hauest :D sit opettaja kattos muhu ja mä olen just repeemispistees ni sit se repes enne mua ja kysys et mietinks mä mitä arvaisin seuraavaa tehtävää.. sit toka tunnil ville höpötti mul koko ajan.. sillonki mul oli kyl hauskaa ja naureskelin sitä haukee ja outin ilmeitä ==DD sitte viidelt menin teatterille :) eka kerroin tiinal et ansku lopettaa sen jutun. sitte tiina sanos sen leal ja lea kattos muhu. "et kai sääki lopeta?" "no en mää tätä aio kesken jättää ku kerra alottanu olen. ei musta pääse näin helpolla" "no hyvä, ei me haluttaiska päästä" oke? :D sit lauleltii ja jaettii plari kohtauksii.. pääsin kottii jo enne seittemää ja sit kattelin telkkarii ja istusi koneel.. nytki täs mässään mandariinii ja dataaaaan.. :)