Nyt just o sellane fiilis et vois olla jo kesä. Jokainen viikonlopu josta kirjoitan, on aina viikko lähempänä kesää! Perjantaina meinasin hevosen selästä pudota kun yllättäen lokit alko huutaa iha yläpuolella, ja huomasin et mä oikeesti oon kaivannu sitä ääntä. Tänään näin teatterin pihalla jonki kukan nuppuja, oijoijoi kohta on jo kesä!!! En oo ikinä ennen näin hartaasti odottanu kesää, ja tältä kesältä mul on odotuksia:) Esim Forssan reissut, niist tulee ylihauskoja, niitä odotellessa, ja kesätyöt mahdollisesti täällä tai muualla, riippuu vähän ja sit kesäteatterit, ihanat ystävät, uimine, auringonotto ja iha enne kesää ulkomaanloma.. 55 päivää enää kesäloman alkuun ja niist koulupäivii 31 kun miinustin pois tukariretken, luokkaretken, näytökset ja tet-viikon. KETÄ LÄHTEE BILETTÄÄ PÄÄTTISTEN JÄLKEEN???!!!! JA MINNE, KERTOKAA!! Nyt ku peruskoulu loppuu ni meitsiki juhlii kunnolla ja toivon mukaan hyvässä seurassa..?

Mutta ensi pysytää aikaisemmissa aiheissa: kevätmarkkinat 24.huhtikuuta, mitä sillo ihmisil ohjelmas?
Ja vappuna mitä tapahtuu ja missä? mä olin viime vapun lapsenvahtina, tänä vappuna olen JOSSAIN-AIVAN-MUUALLA, toivoisin(:

Viikon ohjelma aika rentouttava.. Ma koulun jälkee lenkil, klo 18 teatterille, ti klo 16 teatterille, ke Ninnin kans lenkil jos on sopiva ilma, to teatterille klo 16, pe jeijeijjeeei vissii jurmeli meille(?), la mul on vähä extremejutskii mieles, kun oon kuullu sellasest näyttelyst mut toi karvakerä ei taaska vastaa puhelimeen, ja su miettisin et jos tekis kunnon lenkin, ihan niinku pitkän lenkin, hakisin vaik Ninniskän mun kan kävelee?? Ja Veera ja Nipa vois liittyy seuraan=)

mutheimoi nyt suihkuun, kiitos kaikille rakkahille kivasta viikonlopusta !