Viikonloppu menikin taas nopeesti:) Oli kyl tosi hauskaa ! Ensin perjantaina:

 

Lähdin sit kaheksan jälkeen Jenniä vastaan, ja käytii hakemas leffoi, ja käytii hesellä.. Sit tultiin meille ja kateltii leffoi, ni Jamma ja Mikko pölähti kans sinne.. Sit siitä tuli joku meteli Jaanan ja kumppaneiden keskuudessa, mutta siitä aikanaan selvittiin, ja pojatki lähti, mut mentii sit tos yöl viel sinne niitte seuraks, tai no Jamman, ja Eva oli lähös baariin.. Sit meil oli kaikkee hauskaa juttuu ja kuunneltii musiikkii... Ja aiemmi mä sit olin vähä juhlistanu viikonloppua, ja sit ku Jenski tuli ni jatkettii sillä linjalla, tosin mä yritin estellä :D Parhait juttui perjantaist:
"Emmi et kai sä oo menny tolle antamaa?!"  -"thääh??"
"Mä oon ninja!!"
"Lähetäänks jo?"   -"Ei vielä.."   "Mä haluun nukkuu!"   -"Pääsenks mä sun viereen?"  -"ET!"
"Nyt me kyl lähetään!"  -"Okei, no saanks mä iltapusun?"  -"Ehkä..:"    Ja Jenni totes vieres: "Nonii, täs menee sit seuraavat puol tuntii" :D

Sit lauantaina en ollu kauheen innokas näkemään ketään, ja linnoittauduin kotiin.. Saattelin Jennin yheksän aikaa aamul ja aloin lukee Houkutusta. Sit olin nukahtanu ja heräsin sillai 13.30.. Jatkoin sit luemista ja ehin lukee 200 sivuu enne ku jouduin jähtee kauppaan viiden mais ja sit lähin Jennii vastaan kaupungille ja käytiin kahvilla, ja sit tultii meil kattoo yks leffa. Lauantainaki keksittii kaikkee hauskaa :
"Mä kattosin et se oli joku kymmene vee pikkutytteli ukkinsa kans..."
"Voiks noit syödä?"   -"Jaa pähkinöitä? Joo...."   -"Mut onks nää niinku elmerin vai iha ihmisil...?"   -"No en mä sulle mitää jäniksenruokaa syötä, syö nyt ja oo hiljaa!" 
"MOIKKAMOOI!"
Kattosin sit viel yöl vähä aikaa leffaa, mut en jaksanu ku oisin nukahtanu, ni sit tulin tän lukee kirjaa. Luin kahteen asti, ja sit nousin
sunnuntaina enne seittemää ylös:

 

"Emmiskäinen! olethan hereilläääää?"    -"Juu kyl mä uskoisin..."
Lähettii sit tallille ja mä laitoin heinii siin ja löysin hävinneet tallinavaimet, ja laitin taskuun ja olin kiikuttamas niit sit talliin, ku Laura huus et vie Laralle kolme siivuu heinää.. Menin sit sinne ja unohdin ne avaimet, ja niin siis mulla on tallin avaimet, ja Lauralla ei oo muita avaimii, eli se ei pääse huomen aamulla sisälle talliin jos ei hae niit tost meijä äitilt aamul :D Lähettii kohti Ekatallia, ja siel sit kisaamas.. Johku ja Jaana teki puhaat radat viideskympis, HYVÄ!<3 Sit Pippuri ällitteli, mut sentää yhen esteen yli meni(: Lähettii sit sielt kohti Laitilaa viemää Pippuriponi kotiin.. Sielt sit tultii yhden aikaan, ja sit söin kotona ja lähin teatterille, menin pyöräl ku muute en ois ehtiny :D Oli ihan mukava työpäivä.. Ja vähä me säikähdettii väliajal kun Katja kerto meil eilisest mokasta, ja sit me oltii just selitetty kui hiljane yleisö oli, et olikoha siel yläraajavammasii ku ei pystyny taputtaa tai jotain, voi kauheeta!! :D
Sit pääsin kotiin viiden ja kuuden välis, en muute kattonu kelloo :D Ja alan n-y-t nyt lukemaan tota kirjaa, ja aion lukee sen loppuun, siihe meneeki sit loppuilta, eli en tuu koneelle enää tänään, ja aion sit kirjottaa matikan muistiinpanoi muutaman sivullisen, et sitä odotelles....

 

"Pari kertaa wannabe.."
"Emmi eksä pysty ton leveemmi enää hymyilee?"
"Mikä toi on??!!"

KIITOS KAIKIL IHANIL VIIKONLOPUSTA <3