Okei, sain purtavaks pahemman palan ku ikin oisin luullu.. Otin Hepen tänä syliin (olettaen että jotka lukevat tätä blogia, lukevat myös toista blogia missä kerrotaan Hepestä enemmän)  ja aloin kattoo sen kynsii. Se sai kauheen kohtauksen, raapi iha hulluna mua ja yritti karkuun, ja mä yritin rauhotella. Se meni ihan totaalisesti paniikkiin ja mä en voinu sitä pudottaa maahanka ni ei auttanu muu ku nostaa se niskasta ylös ja sit se rauhottu. Sitä siis on joskus pahoinpidelty tai vastaavaa, ei kukaan kani muuten saa sellasta kohtausta kun otetaan syliin, muutenha se on iha rauhallinen. Sit pahinta varmasti oli se et kun se yritti karkuun, mä en voinu päästää irti, ja tunsin oikeesti miten se paniikki kasvo, se pelkäs ihan hirveesti! Mitäköhä tästä tulee...

Asiasta pahvilaaikkoon.. Mihin mä jäinkää? Ainii siihe laatikkoon. Ei vanha juttu :D Niin tänään oli kiva päivä! koulun jälkee tulin kotii, käytii äipän kans kaupas ja sit lähin lenkille, hain Ninnin mun kans juoksee ja tehtii pitkä lenkki kävellen ja juosten.. Sit Vellu heitti mut kotiin ku oli saanu renkaat vaihdettua ja kello oli jo melkei puol kuus. Menin sit suihkuun, söin äkkii jotai äitin kasviswokkii ja sit Laura tuliki hakee jo teatterille.. Harkkoje jälkee mentii taas s-markettiin, se on vakio! Ja ostettii Paksu Pepe laku, aitoon himoon;) Ja suklaata ja tikkarit :D Sit mentii torin puistoon keinumaan!! Hih olipas hauska ilta feat Laura ja Semi
- Tukeni ja turvani, enkelini :) Laura on sitten Hurmaava Tumma ja mä olen Valloittava Valkoinen!!

Nyt hyvää yötä kaikille ihkuille:)