Nyt, nyt mulla on aivan loistava fiilis huolimatta siitä, että epäilen pahasti pääsenkö läpi matikan tentistä ja lisäks olen pudonnu kolmesti puusta tänään kiitos Katariinan ja sitte olen juossu tuolla puistossa ja kiivenny puissa kun pieni lapsi, kun toisten fiilistely tarttu muhunki ja sitte kävelin etatterille polvi iha hirveen kipeenä ja sitte siellä se naksahti ja lakkas sattumasta ja sitte kävelin viel takasikki ku olin istunu ja juossu siel 4 tuntia.. Sitte sain viel päivään loistavimman fiiliksen, kun sain asiat selvitettyä yhden ihmisen kanssa ja nyt on pitkästä aikaa sellane fiilis että asiat vois järjestyy, vaikka mun lomasuunnitelmat kusi vielä enemmä ku odotinkaan..

Enää ei puutu paljoo niin kaikki on hyvin, ainakin toivon näin! Ensi viikko on kokonaan syyslomaa, ja senkin viikon vietän yksin kotona, kun äitillä on leikkaus maanantaina, niin mihinkäs nää elukat taikoisin jos johonki lähtisin ja toiseks mulla on kurssipäivä tiistaina, harkat ke ja to ja pe ensi-ilta! Mutta ainakin on vähän vapaata ja aikaa itselleen:)

Huomenna alkaa kurssit taasen, kuinkahan monta kertaa jaksan trampata läpi vielä nää kurssit jotka on jo niin tuttuja :D
Mutta mukana rakkaita ystäviäni, okei tänään on taas tälläne "rakastan kaikkia-päivä" mutta hyvä fiilis edelleen:) tähän terhi varmaa toteis "emmi sulla on aina hyvä fiilis" :DD

Toivon nyt että viikonloppuna olisi kaunis ilma ja sitä seuraavana myös, että leffaillat ja halloweenbileet yms onnistuu ♥

ja mä tiedän myös että kaksi itselleni hirmuisen tärkeää ihmistä rakastavat minua, vaikka välillä manaavatkin minut alimpaan helvettiin, joskus vielä kiittävät minua :) rakastan teitä