Saat sydäntalven sulamaan, kun kosket minuun noin
tunteet kuumana polttamaan, jälleen tuntea voin
saat sydäntalven kukkimaan, kun katsot minuun noin
sielun lämmöstä hehkumaan, jälleen rakkauden koin
Sari Hellsten - saat sydäntalven sulamaan.

Sain tänään odottamani sinkkulevyn, Sari oli eilen lähettänyt sen, ja koulusta jo soittelin kotiin että onko tullut.. Ja vau, tosi ihana toi biisi, kiitos paljon Sari!! Tai no mitä muutakaan voisin odottaa kun olen kuullut sun laulavan ;)

Nyt meen käymää suihkussa, ja sit luen vähän aikaa, ja Laura tulee varttii vail kuus, tai no Lauran tuntien minuuttii vail kuus, hakemaan mua teatterille missä sit kattelen Maijan harkat ja vahdin Eelii =)

hihih tänää koulussa semi kysy onks jurmo viel kipee. vastasin et ei oo, mut angstaan sille, ja semi kysy et miks, mut en sit ruvennu selittää ku siin oli niin paljo porukkaa. sanoin sit et puhutaa myöhemmi, lähen nyt tonne nuorisopsykiatrian poliklinikalle, johon semi totes: "onks tilanne niin paha?" :D ei sentään, se oli joku tollane tutustumiskäynti psykologian ryhmän kans..
Sit jurmo yritti hieroo sovintoo ruotsiks, ja mä puhuin sit espanjaa ja ku ei ymmärretty toisiamme ni siirryttii englantiin :)
MUT OON VIEL AIK A MÖKS :D selitin äitil et angstaan jurmol, ja se kysy et miks, ni vastasin heti et kun se sano.. hetkine mitä se sano.. eli mä en ees muistanu miks möksin :) mutta kyllä se tiedossa on, varohan sanojas ja tekojas jatkossa :DD<3

Saat sydäntalven kukkimaan, kun katsot minuun noin
sielun lämmöstä hehkumaan, jälleen rakkauden koin.